[LUGOS] Wave editor

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Aug 3 22:32:14 CEST 2002

Miha Tomšič wrote:

> Zanimajo me rezultati tvojega preizkušanja. Bi lahko prosim poročal?

Ni problema:

Danes sem preizkusil audacity:
- enostaven za instalacijo (rpm - suse)
- vmesnik na katerega se takoj navadiš
- izgleda da kar hitro deluje
- za obdelavo dovolj funkcij

Pri klikanju na play in stop pa ima kar veliko zapoznitev, tako da dobiš
občutek, kot da je program nekako gluh (oziroma, da slabo sliši) zaj po
kliku na stop igra še kako sekundo in se šele potem ustavi. (mislim da
moj Celeron 1.1 gB ni kriv za to). Ta zapoznitev zna biti na dolgi rok
kar moteča.

Preizkusil se še eno staro verzijo snd-ja, vendar bi rad danes
preizkusil še kako novo, pri xwave pa imam probleme pri kompajliranju.
(FWF knjižnica). Pa jutri kaj več.

Lahko noč
Fredi
--