[LUGOS] boot cd in inštalacija suse 8.0

Gorazd Brumen gorazd.brumen at student.fmf.uni-lj.si
Sat Aug 3 11:28:37 CEST 2002

Lep pozdrav tebi in vsem ostalim!

Najprej moram pritrditi Frediju Najžarju za napisane besede o mnogokratni
pomoči na tem dopisnem seznamu. Tudi sam sem imel podobno izkušnjo kot on in
na srečo imam prijatelja, s katerim sva potem skupaj raziskovala razne
skrivnosti linuxa. Velikokrat sem začel uporabljati izdelek, ki ga je
uporabljal on (recimo Emacs) prav zato, ker sem vedel, da ga bom lahko potem
poklical in povprašal za pomoč. Pomoč v stilu: preberi si 1500 strani nekega
howtoja za opravilo, s katerim je 15 s dela je v skrajšani verziji napotek -
beži proč.

Sedaj pa še odgovor za Aljošo - nočem biti pokroviteljski - ampak ali ni
malenkost bolj enostavno, da greš k nekomu, ki Suse 8.0 ima in ti ga
presname, da ne boš delal Linux from Scratch (saj mogoče je zabavno, ampak vsi
pač nimamo vsega časa na svetu). Če hočeš, ti ga presnamem jaz, ti mi boš
samo vrnil 7 CD-jev pa bo.

G.

--
Gorazd Brumen