[LUGOS] Wave editor

Andraz Princic andraz.princic at hermes.si
Mon Aug 5 08:30:57 CEST 2002

Hm, da bi pri nas Linux zazivel. To so lahko le sanje, vsaj nekaj casa,
dokler ne propade M$, kajti on nam vsiljuje okna v nase abake. Ce bi pa ze v
trgovini namescali Linux na masine, bi bilo stanje pa drugacno. Problem je
pa predvsem v tem, da folk sploh ne ve za Linux. Bo treba naredit malo
reklame. Glede pomoci, pa pomaga vsak tolko kolker zeli, saj to ni obvezno,
da bi pisali cele romane, kajti za Linux je veliko dokumentacije. Fredi, je
pa zelo zazeljena tvoja pomoc.

Lp