[LUGOS] boot cd in inštalacija suse 8.0

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Fri Aug 2 22:03:41 CEST 2002

Aljoša Španger wrote:

> 2.če ni drugače mogoče, bi pa lahko suse 8.0 inštaliral tudi iz
> diska.Vendar mi tudi to nekako ne uspe.Pripravil sem bootable disk za
> inštalacijo.Na disk sem zapekel iso datoreko, ki sem jo pobral iz
> serverja.Vendar mi je po formatiranju diska (drugega diska) javilo, da
> ne more zagnati diska na katerem je celotna distribucija, ker da je
> že zagnan (mounted). Celotna distribucija je namreč v direktoriju na
> prvem disku, kjer so naloženi windowsi 98.Drugi disk je pa prazen in v
> ta disk sem nameraval naložiti suse 8.0
>
> Za kakršnokoli pomoč se vam v naprej zahvaljujem.

Suse 8.0 ne poznam, vendar lahko preizkusiš če deluje trik iz 7.1.
Ko se s flopya naloži lilo in čaka na vnos vtipkaj "manual" kar bi naj
pomenilo ročno instalacijo. potem na vprašanje s katerim programom želiš
nadaljevati instalacijo odgovori da z Yast(1) ne  Yast2 ki deluje
avtomatsko. Ena izmed opcij za katero te program vpraša, je tudi kje so
instalacijski fajli. Upam da bo kaj pomagalo. Jaz se na splošno izogibam
uporabe yast2, ker pri nestandardnih instalacijah rad zataji (vsaj v7.1).

Lp Fredi
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>
http://members.fortunecity.de/fredek/