[LUGOS] Spam filter z postfix - vprasanje

rachek at amis.net rachek at amis.net
Thu Aug 29 09:15:08 CEST 2002

Citiranje Damir Dezeljin <programing at nib.si>:
> Ja kaj ne dela RBL tako da pogleda oz. preveri ce je PTR record od
> klienta, ki dela delivery mail na moj server zmapiran v RBL DNS
> serverju?
Mislim, da preverja IP naslov.

> Ce dela tako, valda ne bo moj firewall v RBL listi.
> Ce se motim, naj me prosim kdo popravi.
Nene, če ne boš (bojo tvoji uporabniki) SPAMal, ne boš v RBL listi, ker te tja
nihče ne bo prijavil. Tvoj mailserver mora samo preverjati v RBL bazo.

> Vem, da je IJS enkrat imel to nastimano. Sicer pa kaj ne mores rect
> nekaj v stilu ErrorCode 550 RBL Problem - mi ne dela, vendar imam bezno v
> spominu, da sem nekje nekaj takega prebral.
Eee, v postfixu se da nastavit 5xx kodo za RBL, kolikor sem gledal sample-
smtpd.cf . Torej lahko postfix enemu MTAju, ki mu skuša preko SMTPja dostavit
mail, napiše:
550 RBL Problem (Default)
ali
551 RBL Problem (to mu pa ti nastaviš).

Samo še informativno: 5xx kode pomenijo \"nikoli ne bom sprejel pošte od tebe\",
4xx pa \"vrni se kasneje\".

LP, r.