FreeSWAN skripte za dynamic IP serverje

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Aug 28 21:50:16 CEST 2002

Zdravo.

Samo obvestilo.

Usposobil sem net-to-net VPN prek dveh FreeSWAN Linux gatewayev, ki
sta na ADSL povezavi (dinamicni IP):

   192.168.1.1
Windows 2000 Server-----192.168.1.0/24

                192.168.1.2
                 GATEWAY 1   (FreeSWAN Linux box)
                 INTERNET   (IPSec tunel)
                192.168.0.1
                 GATEWAY 2   (FreeSWAN Linux s Sambo)

              192.168.0.0/24

Lepo je, ker se Windows klienti vidijo tudi v omrezni sosescini. Ker
sta streznika brez staticnih IP naslovov, sem naredil nekaj skript, s
pomocjo katerih eden drugemu spreminjata konfiguracijske datoteke ter
si jih posiljata s pomocjo scp-ja. Stvar funkcionira v redu.
Vsi klienti se prijavljajo v isto domeno.

Ce je kdo zainteresiran za skripte, mail me.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si