[LUGOS] Spam filter z postfix - vprasanje

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed Aug 28 22:23:39 CEST 2002

Ciao.

> Seveda, zakaj pa ne .... :) samo NAT translacijo moras na FWju postimat, da
> lahko postfix pride do baz.
Ja kaj ne dela RBL tako da pogleda oz. preveri ce je PTR record od
klienta, ki dela delivery mail na moj server zmapiran v RBL DNS serverju?
Ce dela tako, valda ne bo moj firewall v RBL listi.
Ce se motim, naj me prosim kdo popravi.

> Hmmm ... :) V konfiguraciji kolikor sem gledal lahko popravlja¹ samo reject
> code, ne pa tudi reject message. Za to je v bistvu namenjena realocated mapa,
> ki je pa ti v tem primeru ne potrebuje¹. Popravljanje source-ov ? :)
Vem, da je IJS enkrat imel to nastimano. Sicer pa kaj ne mores rect nekaj
v stilu ErrorCode 550 RBL Problem - mi ne dela, vendar imam bezno v
spominu, da sem nekje nekaj takega prebral.

Lp,
Dezo