[LUGOS] Spam filter z postfix - vprasanje

rachek at amis.net rachek at amis.net
Tue Aug 27 17:08:39 CEST 2002

Citiranje Damir Dezeljin <programing at nib.si>:
> - je mozno vkljuciti RBL checking s tako konfiguracijo (namrec zdaj se
> na moj server povezuje firewall)?
Seveda, zakaj pa ne .... :) samo NAT translacijo moras na FWju postimat, da
lahko postfix pride do baz.

Na http://www.postfix.org/docs.html imaš link na 2.

> - ce je linux server z postfixom direktno povezan na internet, kako
> vkljucim oz. izkljucim moznost, da odjemalec pogleda listo vseh
> uporabnikov?
Kolikor vem to ni mogoče, razen z ugibanjem, za ugibanje pa si oglej
local_recipient_maps parameter.

> Kaj mogoce kdo ve kako se to pogleda na dolocenem serverju z  uporabo telnet-
> a?
Če ta SMTP/ESMTP komanda obstaja(iskreno dvomim!), je zagotovo zadokumentirana
v RFCjih.

> - kako se da narediti, da clientu, ki mu rejecta e-mail zaradi tega ker
> je na RBL listi, da mu poslje v vednost e-mail v stilu: \"Za en drek
> imas skonfiguriran e-mail server. Popravi konfiguracijo in poslji se
> enkrat :)\"?
Hmmm ... :) V konfiguraciji kolikor sem gledal lahko popravljaš samo reject
code, ne pa tudi reject message. Za to je v bistvu namenjena realocated mapa,
ki je pa ti v tem primeru ne potrebuješ. Popravljanje source-ov ? :)

Seveda si še prej preberi RFC 821 .