[LUGOS] Opera

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Tue Aug 27 12:48:12 CEST 2002

	Hojla!

On Tue, 27 Aug 2002 12:11:39 +0200 Jure Pecar <pegasus at telemach.net>
wrote:
> to mi dela od vekomaj. 6.0b1 je se mal crashy, 6.02 pa dela cist
> uredu. si kej spreminjal permisne na ~/.opera ali kaj takega?

Hmm. Ne da bi vedel... Zdaj so taki:
drwx------    5 mike     root         1024 avg 27 12:25 .opera/

Se ti pravilno pobere tudi, če ga ubiješ nasilno?

> javascript je (na sreco) sibka tocka opere. bistveno je, da lahko
> onemogocim popupe ;)
> ce ga pa ze rabis, popedenas tisto stran z mozillo ali cem sorodnim.

Hmm... to počnem pa mi ni všeč...

> hm ... izklopi async dns queries?

A lahko bolj natančno tole...

> flash mi dela bp, java pa ne. tudi realplayer mi tolk dela, da
> pozene zunanji player z .ram fajlom ...
> druge aplikacije pa tko: med perferencami mas obsezen meni
> mimetypov, kjer lahko podobno kot v netscapu povezujes mimetype z
> aplikacijo. povezi .pdf z xpdf, pa je ... podobno za karkoli
> drugega.

Skratka na roko je treba definirati vse povezave...

> mimogrede, uporabljas staticno ali dinamicno prevedeno varjanto? na
> redhatu se mi dinamicne niti pognati niso hotele ... :)

Dinamično. Statična se je obnašala podobno - nisem pa veliko
testiral...

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. ---
SLOVENIA -