[LUGOS] Opera

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Aug 27 13:21:52 CEST 2002

On Tue, 27 Aug 2002 12:48:12 +0200
Miha Tom¹iè <miha.tomsic at guest.arnes.si> wrote:

> Se ti pravilno pobere tudi, èe ga ubije¹ nasilno?

killall -9 opera ? da.

> A lahko bolj natanèno tole...

file->preferences->network ... imas tam performance, tweak it. (sicer so
preferences meni nekaj spreminjali v zadnjih verzijah)
meni dela ok sinhrono in asinhrono, uporabljam pa lokalni djbjev dnscache
(toplo priporocam).

> Skratka na roko je treba definirati vse povezave...

slej ko prej se moras tut tega lotit ... itak to naredis samo enkrat :)

> Dinamièno. Statièna se je obna¹ala podobno - nisem pa veliko
> testiral...

no, poskusi se s staticno. just in case ...

--

Jure Pecar