[LUGOS] Opera

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Aug 27 12:11:39 CEST 2002

On Tue, 27 Aug 2002 09:29:17 +0200
Miha Tom¹iè <miha.tomsic at guest.arnes.si> wrote:

moj primarni browser je opera ze tam nekje od 3.neki ... se ko sem gonil
winse.

> 1) Uporabljam Opera 6.0 B1, ker mi 6.02 ni uspelo preprièati, da bi se
> po neuspeli seji pobrala tam, kjer sem nazadnje brskal. Morda kdo
> pozna re¹itev?

to mi dela od vekomaj. 6.0b1 je se mal crashy, 6.02 pa dela cist uredu.
si kej spreminjal permisne na ~/.opera ali kaj takega?

> 2) Opa¾am, da mi ne deluje javascript, èeprav je vkljuèen. (za 6.02
> nisem preprièan ali deluje ali ne)

javascript je (na sreco) sibka tocka opere. bistveno je, da lahko onemogocim
popupe ;)
ce ga pa ze rabis, popedenas tisto stran z mozillo ali cem sorodnim.

> 3) Ne morem brskati po straneh http://cobiss.izum.si, ker opera ne
> dojeme, da je request ¾e poslal zato jih po¹ilja v nedogled, dokler
> sama sebe ne "zadosa".

hehe, res se zabavno obnasa ... meni reloada prvo stran v nedogled. prvic,
da vidim kaj takega. mogoce krivda strani? podstrani delajo uredu.

> 4) Od vèeraj naprej se mi dogaja, da se opera "zasiti" - po nekaj
> pregledanih straneh pravi, da ne najde nobene strani oz. serverja in
> kar èaka in melje v nedogled. (obe razlièici se obna¹ata zelo podobno)

hm ... izklopi async dns queries?

> 5) Opera ne zna uporabiti netscapovih pluginov(flash...), èeprav je
> uspe¹no na¹la prave poti, tudi drugih aplikacij ne zna uporabljati
> (acrobat...)

flash mi dela bp, java pa ne. tudi realplayer mi tolk dela, da pozene
zunanji player z .ram fajlom ...
druge aplikacije pa tko: med perferencami mas obsezen meni mimetypov, kjer
lahko podobno kot v netscapu povezujes mimetype z aplikacijo. povezi .pdf z
xpdf, pa je ... podobno za karkoli drugega.

> Èe im kdo kak¹en re¹itve teh problemov se moèno priporoèam...

mimogrede, uporabljas staticno ali dinamicno prevedeno varjanto? na redhatu
se mi dinamicne niti pognati niso hotele ... :)

--

Jure Pecar