[LUGOS] linux v avtu

himba himba at volja.net
Sun Aug 18 21:23:19 CEST 2002

oj

jast mma v avtu home-made mp3 player ze ~dve leti in kar se tice
napajlnika nimam pripomb, stvar dela sicer v dosu tko da ne kuri max
toka, ampa kMB porabi tudi od 4-6A. gre za at  MB, P133, 16Mb rama.

kar se tice napajlnika, mam nacrt na web
omegamp3.8m.com | http://omegamp3.8m.com/power_supply.htm

ne vem katere napetosti vse rabis, ampak meni zadostuje +12V/2A  (ki pa
je sicer med 10 in 11V) in pa +5V/5A. -5V je za serijsko komunikacijo
(rs232), -12V pa za contrast pr graficni kartici - to so sicer moje
navedbe - do katerih sem sam prisel ... ni nujno da drzi (vse) ;-)

lp, himba