[LUGOS] linux v avtu

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Fri Aug 16 09:44:23 CEST 2002

hoj!

Napajalnik za 12 V ni problematicen: kar veliko krame cisto lepo dela
v avtu. Seveda: rec MORA biti narejena za v avto!!! (nihanje, spice ipd).
Jaz sem pred leti imel avto napajalnik za dva laptopa (en 386SX, drugi COmpaq 486),
je delalo BP, samo baterij mi ni dovolj napolnilo (samo 13.8 V).
Nisem odpiral, disalo je pa po spulcah.

ce pa nimas napajalnika, narejenega za v avto, pojdi raje cez UPS.
Pri laptopu imas prednost, da 220V poganjas samo obcasno.