[LUGOS] linux v avtu

Tilen Kranjc tilen.kranjc at guest.arnes.si
Mon Aug 19 15:29:35 CEST 2002

> ne vem katere napetosti vse rabis, ampak meni zadostuje +12V/2A  (ki pa
> je sicer med 10 in 11V)

Hmm, a ves slucajno kako to nihanje kej vpliva na sistem? Tko a'la
stabilnost, da ne bo recmo kr disk nehu delat enkrat.

> in pa +5V/5A. -5V je za serijsko komunikacijo
> (rs232), -12V pa za contrast pr graficni kartici - to so sicer moje
> navedbe - do katerih sem sam prisel ... ni nujno da drzi (vse) ;-)

Ti mas torej sam +12V in +5V? No jst sem razmisljal se o barvnem lcd
displayu, sam se mi zdi da se tega ne prklop na graficno kartico ampak da
dobis poseben kontroler za to. No ja, se vprasanje kako ta kontroler kej
deluje v linuxu. Sicer pa glede LCDjev. Ce ve kdo slucajno za kaksno ne
precej drago varianto, po moznosti v nekje v Sloveniji al pa tud cez mejo.

lp, tilko