[LUGOS] hardware RAID + red hat 7.2 ali katerakoli druga distribucija

Ale{ Tepina ales.tepina at guest.arnes.si
Tue Apr 30 12:27:02 CEST 2002

Imam Promise chip...
pri bootu mi izpise:

MBFastTrak133 "Lite" Bios ver 2.00.0.20
Promise Technology

...iz tega verjetno sledi da imam promise cip..zanima me samo kasne
gonilnike moram imeti? gonilnike ki jih uporabim kdaj? na netu sem nekaj
iskal ampak dobim samo za softwareski raid, ki pa v tem primeru ne pride v
postev....povsod so vse resitve take: diska priklopis na ide
kontroler....instaliras...in potem z nekim caranjem v /dev/ dopoves da
imas 2 raid diska v mirror nacinu...

to je verjetno ni to kar bi mi radi povedali vi, ne? ce sem prav zastopil
rabim gonilnike, ki jih skompajlam v kernel in potem bootam s tisto boot
disketo ali kaj...nisem siguren da sem prav zastopil :/

Lp, Ales