[LUGOS] hardware RAID + red hat 7.2 ali katerakoli druga distribucija

Tadej Slemc tadej at security.eu.org
Tue Apr 30 12:06:11 CEST 2002

On Tue, Apr 30, 2002 at 11:35:00AM +0200, Ale{ Tepina wrote:

Jah. Pri pravem HW RAIDu (recimo da mas en Adaptecov SCSI controller),
preprosto nastavis levele, diske, arraye s za to primernim toolom (primer:
IBM ServerRAID, ...), potem pa rebootas masino in posnames sistem, kot da ni
nic v ozadju, kot da imas navadno masino z navadnim enim diskom.Za vse
ostalo ti poskrbi hardware, za nic ti ni treba vedeti. Pa ce mas RAID 1
(mirroring), bos takolaitako vidu samo 1 disk (ce si to mislil)

Tadej