[LUGOS] hardware RAID + red hat 7.2 ali katerakoli druga distribucija

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Tue Apr 30 16:31:59 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002 12:27:02 +0200 (MET DST)
Ale{ Tepina <ales.tepina at guest.arnes.si> wrote:

> to je verjetno ni to kar bi mi radi povedali vi, ne? ce sem prav
> zastopil rabim gonilnike, ki jih skompajlam v kernel in potem bootam s
> tisto boot disketo ali kaj...nisem siguren da sem prav zastopil :/

Ce imas promise, potem je to 'hardverski' raid. Razlika med linuxovim in
promisovim raidom je samo v tem, da enkrat linuxov driver hendla raid,
enkrat pa pa promiseov driver (ki je po tem, kar gre brati po netu,
precej betezna rec). Torej ne kompliciraj in v biosu nastavi dva diska
kot posamezna diska in ne kot kak array ter pozeni instalacijo rh 7.2,
kjer lahko brez kakrsnega koli caranja naredis raid0, 1 ali 5 iz
posameznih particij.

--

Jure Pecar