[LUGOS] hardware problemi

Sergej Sadl Sergej.Sadl at s-gms.ms.edus.si
Mon Apr 29 21:12:00 CEST 2002

're

LINUX != windows
Vse FAT32 in NTFS particije po defaultu lahko mountas samo ce si root. Ce
jo veliko uporabljas ti predlagam, da tidve particije vneses v /etc/fstab:
nekaj v tem smislu :
/dev/hdb1		/windows_particija		ntfs    defaults
za NTFS pa je mislim da samo read mode.

Audio CD-je lahko cisto normalno poslusas v xmms-u
v konzoli vtipkaj: "man mount", pa si precitaj tisti del o tipih (ko si to
preberes bos znal koliko je ura tudi pri win particijah)

za pekaca pa je takole:
Ce so na EIDE vodilo ponavadi zahtevajo scsi-emulation
prevedi kernel, dodaj podporo scsi-emulation
dodaj spremembe v lilo
in voila..vse dela.

lp, S$