[LUGOS] hardware problemi

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Mon Apr 29 23:05:25 CEST 2002

On ponedeljek 29. april 2002 20:32, matjaz85 at yahoo.com
wrote:
> Trdi disk. Imam problem z dostopanjem do diska (dve
> particiji), ki sta formatirani z NTFS, torej pripadata
> window$u. Kot root ju lahko (un)mountam in tudi berem
> datoteke, ce pa to poskusam kot navaden user, ob kliku na
> ikono na namizju (kde) dobim sporocilo: "Could not enter
> directory /mnt/windowsc" za C oz. "[enako kot prej]
> /mnt/windowsd" za D disk. Kaj delam narobe?

/etc/fstab
Mislim, da moraš dodati parameter umask=0.

> CD. Deluje v redu, vendar me zanima, ali se da glasbene
> CDje (teh se ne da mountati) poslusati v xmms-u in kako;
> v katerem direktoriju naj poiscem glasbene datoteke s
> CDja? V Noatunu sicer ni problemov, ker sam pokaze
> datoteke.

Dodati moraš direktorij kamor naj bi se mountal CD.

> Pekac. Mandrake 8.2 sem namestil 2-krat; prvic sem
> namestil precej manj software-a. Ko sem pognal Mandrake
> Control Ceneter sem imel moznost nastavljanja pekaca
> (CD-RW), po drugi instalaciji pa ne - kot da ne bi bil
> zaznan (kljub temu da je bilo namescenih se vec paketov
> in niti eden manj!). Zato "peka" CD-jev ni mogoca, ker
> pac aplikacije ne najdejo pekaca. Kako ga naj spravim v
> delovanje? Je sploh se kaka moznost da ga Mandrake sam
> zazna, razen da ponovim prvo instalacijo?

S spodnjim parametrom vklopiš scsi emulacijo za cdrom
(/etc/lilo.conf):
hdd=ide-scsi

seveda, če je /dev/hdd cdrom oz. cd recorder (glej
/etc/fstab). Da spremembo zapišeš moraš pognati lilo.

lp
--
Gregor @ Mandrake 8.2 -> KDE 3.0.1 -> Kmail 1.4 -> ;-)