hardware problemi

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Mon Apr 29 20:32:01 CEST 2002

Zdravo!

Pred kratkim sem namestil Mandrake 8.2 in me zanima, ce bi mi kdo znal pomagati pri naslednjih problemih s hardware-om:

Trdi disk. Imam problem z dostopanjem do diska (dve particiji), ki sta formatirani z NTFS, torej pripadata window$u. Kot root ju lahko (un)mountam in tudi berem datoteke, ce pa to poskusam kot navaden user, ob kliku na ikono na namizju (kde) dobim sporocilo: "Could not enter directory /mnt/windowsc" za C oz. "[enako kot prej] /mnt/windowsd" za D disk. Kaj delam narobe?

CD. Deluje v redu, vendar me zanima, ali se da glasbene CDje (teh se ne da mountati) poslusati v xmms-u in kako; v katerem direktoriju naj poiscem glasbene datoteke s CDja? V Noatunu sicer ni problemov, ker sam pokaze datoteke.

Pekac. Mandrake 8.2 sem namestil 2-krat; prvic sem namestil precej manj software-a. Ko sem pognal Mandrake Control Ceneter sem imel moznost nastavljanja pekaca (CD-RW), po drugi instalaciji pa ne - kot da ne bi bil zaznan (kljub temu da je bilo namescenih se vec paketov in niti eden manj!). Zato "peka" CD-jev ni mogoca, ker pac aplikacije ne najdejo pekaca. Kako ga naj spravim v delovanje? Je sploh se kaka moznost da ga Mandrake sam zazna, razen da ponovim prvo instalacijo?

Se opravicujem, ker sem naenkrat poslal vec vprasanj in tako precej razvlekel zadevo. Zahvaljujem pa se za vase odgovore.

Cau!
Matjaz