[LUGOS] Debian Amavis in per-user antivirus

Damir Dezeljin programing at nib.si
Wed Apr 24 16:38:35 CEST 2002

> Brez 2eh loèenih SMTPjev bo te¾ko. Lahko bi,da laufa¹ 2 instanci postfixa,za
> ene userje forwardiras nekam drugam(ali z transport mapo ali z virtual mapo),
> npr. na port 250 localhost,tiste,za katere pa noèe¹,da se skenirajo,pa
> dostavi¹  direktno v predal.
O tem sem tudi razmisljal - zato pa sem vprasal ce dva IP-ja poenostavita
stvar. Namrec jaz ne znam rect v recimo virtual mapi da za dolocenega
userja poslje naprej na port 250. Kaksen hint kako to narediti?
Primer moje virtual mape je recimo:
dezo at virtualnadomena.org dezo

Kako pa se to naredi v transport mapi (pac da vse iz ene domene forwarda
na dolocen port na isti masini)?

Hvala in lp,
Dezo