[LUGOS] Debian Amavis in per-user antivirus

Matjaz Prelog matjaz.prelog at amis.net
Mon Apr 22 10:25:26 CEST 2002

On Mon, 15 Apr 2002, Damir Dezeljin wrote:
> Na racunalnik sem instaliral Debian Woody. Kot prvo me zanima, ce je v
> woody distribuciji kaksen "soroden" program amavisu in njegovo ime?
Da,dobi se še nekaj programja za to. Najdeš ga tukaj:
http://www.postfix.org/addon.html#content .
Vendar je amavis nekako najbolj v uporabi.

> Drugo pa me zanima, kako bi lahko cimenostavneje nastavil per-user
> antivirus zascito za e-mail, ce imam vse na eni masini z enim IP-jem?
Brez 2eh ločenih SMTPjev bo težko. Lahko bi,da laufaš 2 instanci postfixa,za
ene userje forwardiras nekam drugam(ali z transport mapo ali z virtual mapo),
npr. na port 250 localhost,tiste,za katere pa nočeš,da se skenirajo,pa
dostaviš  direktno v predal. Torej ti bo moral na portu 25 poslušati "navaden"
postfix,tisti,ki nima vscan opcije vključene.

> Kaj pa ce imam vec IP-jev se kaj poenostavi - kako?
Ne razumem ...

> BTW: Uporabljam Postfix+Courier.
Postfix podpira zadevo že kar lep čas,Courier pa z tem nima veze.Oba postfixa
skonfigururaš za mailbox_transport = Maildir pa je .

Lep pozdrav,