[LUGOS] Debian Amavis in per-user antivirus

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Wed Apr 24 22:24:22 CEST 2002

Hojla,

Tudi sam imam neke taksne problema in ideja, ki sem jo dobil
je da bi nardil neki sledecega. Koker vem se da postfixu rect
naj recimo nek email poslje na local ali na virtual ali smtp

nekak takole

user at domain.com smtp:tu nekaj se zraven.

In pol za amavis se tako nardi nek nov vscan ce se ne motim
in bi potem tle tako mu reku recimo vscan:blabla

Hm to je moja idej, zdej ce ti bo ratal to resit se
priporocam za postopek.

 Uros