[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Matjaz Straus matjaz.straus at arnes.si
Mon Apr 22 20:25:40 CEST 2002

ARNES-ovo hrbtenicno omrezje omogoca "native" multicast z uporabo protokola
PIM. Do tock, do katerih ne moremo razsiriti svojega PIM oblaka, lahko potegnemo
DVMRP tunel. Ce zelite, vas lahko povezemo z DVMRP tunelom do nasega mrouted
streznika. Predavanje bomo (boste!) multicast-ali v omrezje GEANT in do vseh
nasih strank, ki imajo ustrezno opremo za multicast. Za omrezje na Gimnaziji
v Murski Soboti vem, da ima te tehnicne zmoznosti. Tudi nekaj drugih sol
s sodobnimi usmerjevalniki, ki podpirajo "native" multicast in so v
omrezju ARNES, lahko sodeluje v projektu. V omrezju GEANT boste zagotovo
nasli kaksnega poslusalca!

Za tehnicne podrobnosti se obrnite na moj naslov -- uskladili bomo konfiguracije
DVMRP tunelov oz. nastavitve usmerjevalnikov (ce se nahajo v nasem omrezju)
ter dorekli zadeve bolj tehnicne narave, s katerimi ne bi obremenjevali te
liste.

Lep pozdrav,

	Matjaz

Matjaz Straus, ARNES       matjaz.straus at arnes.si
Jamova 39, 1000 Ljubljana  tel:+386 1 479-88-00           fax:+386 1 479-88-99
Slovenija                  http://www.arnes.si/
PGP public key at: http://www.arnes.si/~matjaz/