[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sun Apr 21 15:05:27 CEST 2002

>Odgovor je precej preprost...
>Tako da se njekje dobi dovolj denarja za nabavo povprečne digitalne
>kamere in računalnika za streaming/enkodiranje (ali pa seveda da nam
>nekdo takšne stvari podari).
>
>Če si pripravljen delat na tem (sponzorjih) te vljudno vabimo v svoje
>vrste...

Najbolj enostavno bi bilo verjetno to z kamero (ta resitev najverjetneje
niti ne bi bila tako draga) .... kako jo pa kupiti je pa ze drugo
vprasanje ... Zal sem trenutno precej zaseden, tako da bo z mojo
aktivnostjo bolj slabo, pa se fizicno sem dalec od cyberpipe, tako da
zelo tezko kaj prispevam ....

Moj mail ni bil namenjen kot kritika. Predavanja v CyberPipi so zakon.
Sam sem bil na dveh predavanjih, ki sta bili super (o pametnih karticah)
... Vase vabilo mi je zbudilo skomine in sem razmisljal kako bi resil
svoj problem, ker sem se izselil iz Ljubljane ...

Tako da nadaljujte z predavanji, ki jih tudi ostalim priporocam. Ce pa
boste kdaj razmisljali o tej moznosti, pa se prijavljam kot uporabnik ;)

Iztok