[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sun Apr 21 14:41:29 CEST 2002

On 21 Apr 2002, Andraz Tori wrote:

> Odgovor je precej preprost...
> Tako da se njekje dobi dovolj denarja za nabavo povpreène digitalne
> kamere in raèunalnika za streaming/enkodiranje (ali pa seveda da nam
> nekdo tak¹ne stvari podari).
>
> Èe si pripravljen delat na tem (sponzorjih) te vljudno vabimo v svoje
> vrste... v bistvu te vabimo ne glede na to v kak¹ni obliki bi bil tvoj
> prispevek - strojna oprema, vsebinski (predavanja, delavnice,
> ustvarjalni projekti), poznanstva, financni, pisanje projektov za
> razpise, ...
Za zacetek bi lahko poizkusili z izposojeno opremo.
V bistvu za Mbone ne rabis niti neke drage opreme - jaz sem lani predaval
iz UK z mojega laptopa, na katerem sem pognal mrouted in postavil tunel do
enega ARNESovih mroted-ov. V ta namen sem dokupil kamero, ki pa tudi ni
nic posebnega.

kind regards | lep pozdrav, Renato

dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 5 381 265;  +386 (0)2 5 381 266