Kibernetski prenosi dogajanj -- Prej: [LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Apr 21 21:58:43 CEST 2002

	Hojla!

On Sun, 21 Apr 2002 14:31:47 +0200 Renato Lukac <Renato at s-gms.ms.edus.si> wrote:
> Super ideja! Kaj ko bi posredovali video&audio preko Mbone?
> V tem primeru bi lahko jaz organiziral ucilnico s projektorjem za vse
> interesente v Prekmurju. Po potrebi bi lahko v prvem priblizku posredovali
> nasa evt. vprasanje preko E-maila ali telefona, lahko bi pa poizkusili
> tudi dvosmerno komuniciranje. S par tockami po Sloveniji in multicastingom
> bi lahko tako pomembnemu predavanju se bolj dvignili vrednost in
> odmevnost:)

Če se kdo več ukvarja s pretakanjem zvoka in slike preko omrežij, bi ga povabil,
da nam pomaga pri streamingu iz DD Tabor kjer bo 9. Linux fest.

Po možnosti naj se oglasi v torek 23.4. ob 18h na Hermesu, kjer bomo imeli
sestanek o LiFe 9.

Srečo,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -