[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Apr 21 14:32:32 CEST 2002

On ned, 2002-04-21 at 13:57, Iztok Stotl wrote:

> Za razmislek ....
>
> Glede na to da ima ustanova z Imenom CyberPipa predlog Cyber, bi bilo
> fino, da bi nudila kaksen bolj moderen dostop do svojih predavanj. Za
> enkrat uporablja ze tisocletja stari nacin : skupinski obisk nekega
> prostora v katerem ljudje debatirajo o stvari (z vec ali manj zlahtne
> kapljice ob strani) ...
>
> Kako bi resili to zagato in CyberPipi dali dodaten razlog za predlog Cyber ?

Odgovor je precej preprost...
Tako da se njekje dobi dovolj denarja za nabavo povprečne digitalne
kamere in računalnika za streaming/enkodiranje (ali pa seveda da nam
nekdo takšne stvari podari).

Če si pripravljen delat na tem (sponzorjih) te vljudno vabimo v svoje
vrste... v bistvu te vabimo ne glede na to v kakšni obliki bi bil tvoj
prispevek - strojna oprema, vsebinski (predavanja, delavnice,
ustvarjalni projekti), poznanstva, financni, pisanje projektov za
razpise, ...

> p.s. Jaz bi bil zadovoljen ze z povzetki predavanja online, ceprav bi se
> dalo verjetno spomniti tudi kaj bolj izvirnega ...

mislim da s tem ne bo problema...

Lep Pozdrav
Andraž Tori