[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sun Apr 21 14:31:47 CEST 2002

On Sun, 21 Apr 2002, Iztok Stotl wrote:

> Glede na to da ima ustanova z Imenom CyberPipa predlog Cyber, bi bilo
> fino, da bi nudila kaksen bolj moderen dostop do svojih predavanj. Za
> enkrat uporablja ze tisocletja stari nacin : skupinski obisk nekega
> prostora v katerem ljudje debatirajo o stvari (z vec ali manj zlahtne
> kapljice ob strani) ...
>
> Edina (in pomembna) prednost tega pradavnega pristopa je seveda druzabni
> moment ...
>
> Kaj pa s tistimi, ki v dolocenem trenutku ne morejo biti v prostorih
> CyberPipe, pa jih stvar zanima ???

> [...]
Super ideja! Kaj ko bi posredovali video&audio preko Mbone?
V tem primeru bi lahko jaz organiziral ucilnico s projektorjem za vse
interesente v Prekmurju. Po potrebi bi lahko v prvem priblizku posredovali
nasa evt. vprasanje preko E-maila ali telefona, lahko bi pa poizkusili
tudi dvosmerno komuniciranje. S par tockami po Sloveniji in multicastingom
bi lahko tako pomembnemu predavanju se bolj dvignili vrednost in
odmevnost:)

kind regards | lep pozdrav, Renato

dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 5 381 265;  +386 (0)2 5 381 266