[LUGOS] Fwd: Predavanje Varnost v kiberprostoru @ Cyberpipe

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Sun Apr 21 13:57:44 CEST 2002

Za razmislek ....

Glede na to da ima ustanova z Imenom CyberPipa predlog Cyber, bi bilo
fino, da bi nudila kaksen bolj moderen dostop do svojih predavanj. Za
enkrat uporablja ze tisocletja stari nacin : skupinski obisk nekega
prostora v katerem ljudje debatirajo o stvari (z vec ali manj zlahtne
kapljice ob strani) ...

Edina (in pomembna) prednost tega pradavnega pristopa je seveda druzabni
moment ...

Kaj pa s tistimi, ki v dolocenem trenutku ne morejo biti v prostorih
CyberPipe, pa jih stvar zanima ???

Kako bi resili to zagato in CyberPipi dali dodaten razlog za predlog Cyber ?

Iztok

p.s. Jaz bi bil zadovoljen ze z povzetki predavanja online, ceprav bi se
dalo verjetno spomniti tudi kaj bolj izvirnega ...

p.s.2 : Za slovenske cistune : Sem bolj slab v slovnici in nisem ziher,
da je izraz "predlog" pravi ...