Startanje vec procesov sendmaila pri deliveryu

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Thu Sep 13 22:52:28 CEST 2001

Imam rahel problem, rad bi si uredil amavis+sendmail tako, da bi mi prek
fetchmaila pobral iz remote mailboxa posto, nato pa mi jo preskeniral. Do
tu mi je vse uspelo, le da naenkrat zastarta toliko procesov kot dobim ob
tistem trenutku mailov, kar pa pomeni za moj servercek P100/32 mb rama
prevelik zalogaj ce je stevilka vecja od 7 mailov, zato bi rad nekako
dopovedal sendmailu, da naj maximalno pregleduje 5 mailov naenkrat in nix
vec, kako to storiti !

hvala !

lp borut