[LUGOS] PCMCIA

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Thu Sep 13 18:27:30 CEST 2001

* On 13-09-01 at 18:12 GM (creative at amis.net) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> katere module ? hmm kolko vem samo odkomentiram model kartice v pcmcia.opts
> in priredim enako kot je sedaj na stari masini.
>
> v netwotk.opts pa so naslovi za IP,DNS,...
>
> kaj bi se bilo?
>
> zgleda kot da sploh ne prepozna PCI kartice...
>
> lp,
> GM
+----and here the quote ends----+
Hehe napisi lsmod, pa poglej katere module sploh imas nalozene od pcmcia-e.
Pri meni (nimam pci-pcmcia) so nalozeni:
pcmcia_core
i82365
ds
8390
pcnet_cs

Tebi rece da ne najde pcmcia v /proc/devices, kar bi mi nakazovalo da
pcmcia_core sploh ni nalozen... poglej, ce imas module nalozene.

LP

B.
--
[*] Boštjan Müller - neonatus at neonatus.net - http://neonatus.net/~neonatus [*]