binarne datoteke v MySQL

Damir Dezeljin Programing at nib.si
Thu Sep 13 23:17:39 CEST 2001

Pozdravljeni,

na disku imam en kup binarnih datotek dolgih 322 bajtov. Zdaj bi rad te
datoteke dal v SQL bazo. Prvo vprasanje se nanasa na tip BLOB ... kaj ce
definiram eno celico kot BLOB(400) bo ta celica se avtomatsko
prilagodila dolzini vsebine do najvec 400 bajtov, ali bo vedno bila 400
bajtov - tega pac iz manuala ne razumem.
Drugo vprasanje pa ... kako naj to datoteko dam v SQL - najrajsi bi to
nekako naredil v command line , ce ne gre drugace pa s kakim PHPjem -
pac v manualu sem naletel na opozorilo da moram razne characterje kot so
ASCII 0, '\', ''',... eskejpat, vendar tega v command line ne znam.
Lahko bi sicer napisal progy v Cju za to, vendar se bojim da se mi bo na
koncu izkazalo da sem kaj falu in bom unicil podatke :)

Kaj pa potem ko bo bog dal in bo to v bazi ... kako najlazje dobim to iz
baze nazaj v datoteko (po moznosti s PHPjem)?

Lp,
Dezo