[LUGOS] www proxy

Dusan Matic dusan.matic at siol.net
Mon Sep 10 11:09:09 CEST 2001

Hi,

> Ni mi cisto jasno, kaj bi rad. Za proxy, na katerega bi se povezal
> po http, pa bi se proxy naprej po https ne vem. Vecina proxyjev (kot je
> recimo squid http://squid.nlanr.net pa dovoli, da se do njih povezes po
> https in oni povezavo naredijo naprej - vendar pa proxy take povezave
> ne dekriptira, ampak samo prenasa. Tu je tudi bolj varno, saj bi sicer lahko
> kdo na proxyju prometu prisluskoval na stopnji med dekriptiranjem in ponovnim
> kriptiranjem.

Bom obrazlozil kaj hocem..
Pod winsi sploh ni problem, ker imam WinGate in tam normalno lahko clienti
pridejo in brskajo pod hotmailom in berejo posto. Pod linuxom pa sem za
silo nasel en program 'www_proxy', ki normalno deluje za obicajne http
strani, vendar se mu zatakne na hotmailu, kjer se objavi neko sporocilo da
ne more nadaljevat naprej in tam se ustavi. Tako da zdej ne vem kaj bi
bilo narobe.

 Hvala za pomoc,
	[indy]