[LUGOS] www proxy

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Sep 10 11:22:28 CEST 2001

On Mon, Sep 10, 2001 at 11:09:09AM +0200, Dusan Matic wrote:
> Bom obrazlozil kaj hocem..
> Pod winsi sploh ni problem, ker imam WinGate in tam normalno lahko clienti
> pridejo in brskajo pod hotmailom in berejo posto. Pod linuxom pa sem za
> silo nasel en program 'www_proxy', ki normalno deluje za obicajne http
> strani, vendar se mu zatakne na hotmailu, kjer se objavi neko sporocilo da
> ne more nadaljevat naprej in tam se ustavi. Tako da zdej ne vem kaj bi
> bilo narobe.

Za to ne potrebujes proxyja, je pa squid, kar se mene tice, najboljsi izmed
caching proxyjev. Ce zgolj zelis omogociti ljudem v lokalni mrezi dostop
do internetnih servisov, postavi masquerading (za to bos verjetno prebral
IP-Masquerading-HOWTO), ce pa potrebujes cache, potem instaliraj squid,
lahko tudi kot transparent proxy. Ce ne ves kaj vse to pomeni, potem je
najbolje, da si preberes o ip masqueradingu.

> Pod winsi sploh ni problem, ker imam WinGate in tam normalno lahko clienti
> pridejo in brskajo pod hotmailom in berejo posto.

Kaj pa, kadar hocejo userji sinhronizirat svojo sistemsko uro s kaksnim
ntp streznikom? Ali pa uporabljat active ftp? Ali pa izvajat portscan :)?

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer