[LUGOS] www proxy

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Mon Sep 10 06:51:12 CEST 2001

dusan.matic at siol.net said:
> zanima me, ce kdo ve kje bi dobil kak www proxy, ki omogoca secure
> povezave med stranmi kot je hotmail.com al podobno.

Ni mi cisto jasno, kaj bi rad. Za proxy, na katerega bi se povezal
po http, pa bi se proxy naprej po https ne vem. Vecina proxyjev (kot je
recimo squid http://squid.nlanr.net pa dovoli, da se do njih povezes po
https in oni povezavo naredijo naprej - vendar pa proxy take povezave
ne dekriptira, ampak samo prenasa. Tu je tudi bolj varno, saj bi sicer lahko
kdo na proxyju prometu prisluskoval na stopnji med dekriptiranjem in ponovnim
kriptiranjem.