[LUGOS] Solaris

Sergej Sadl - sergio Sergej.Sadl at s-gms.ms.edus.si
Sun Sep 9 20:45:10 CEST 2001

're

Mogoce..zagotovo sem se nekoliko narobe izrazil..mislil sem ravno
nasprotno. Namrec: Sam Solaris, ki se lahko prenese iz spleta(?!) je
osnovni operacijski sistem..nekaj funkcij solstice-ja je sicer
prilozeno..vendar v bistvu goli OS. Obstaja sicer Companion CD, ki prinasa
LINUX orodja v Solaris. Kar hocem recti pa je nasljednje. V Linux-u imas
na voljo ogromno programov..od igric..do BNC-jev,Audio/video player-jev,
itd. Za Solaris pa je takih brezplacnih programov manj.Tako, da je ta
Solaris v bistvu ni ekstremno za "home use". Vsaj meni se tako zdi..vsak
ima pac svoje mnenje.

lp, S$

Kind regards from Sergej

----King of the Hill....Murska Sobota rox-----