[LUGOS] Solaris

Dejan Golja dejan at kid-pina.si
Sun Sep 9 17:08:25 CEST 2001

zivio,

On Sun, 9 Sep 2001, Sergej Sadl - sergio wrote:

> 're
>
> Solaris 8 (SunOS 5.8)
> Na Intelu se kar dobro obnese, nekaj stvari je napisanih v
> javi...tako, da se malce pocasneje zaganja..vendar obstaja
> resitev - terminal....Seveda ce hoces imeti vse polno "fancy"
> programckov ti priporocam linux...Solaris je za bolj resno delo in ne za
> domaco "igracko".

Jaz osebno tudi se nisem imel izkusenj z Solarisom. Ampak sedaj ki obstaja
free version razmisljam, da bi ga testiral. Zato me zanima kaksen bolj
prakticen primer zakaj je Solaris toliko boljsi od LiNUX-a. Na njihovi
strani imas "Top 10 Benefits Of Solaris Software"
(http://www.sun.com/software/solaris/cover/2001-0102/), ampak ne nudijo
nic tako revolucionarnega. Zato bi te prosil, ce lahko tvojo trditev
boljse argumentiras, ker ocitno imas vec izkusenj.

							lep pozdrav,
								dejan