[LUGOS] Solaris

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Sep 10 20:29:15 CEST 2001

On Sunday 09 September 2001 20:45, Sergej Sadl - sergio wrote:
> prinasa LINUX orodja v Solaris. Kar hocem recti pa je nasljednje. V
> Linux-u imas na voljo ogromno programov..od igric..do
> BNC-jev,Audio/video player-jev, itd. Za Solaris pa je takih
> brezplacnih programov manj.Tako, da je ta Solaris v bistvu ni
> ekstremno za "home use". Vsaj meni se tako zdi..vsak ima pac svoje
> mnenje.

Bullshit.

Velika vecina programov za Linux (tistih, za katere se dobi izvorna
koda) se brez (vecjih) tezav prevede na Solarisu. To je point
standardov. Razen ce gre za kaksen program, ki uporablja zelo lowlevel
sistemske stvari, ne bi smelo bit problemov.

Ce imas izkusnje s katerimkoli od "proprietary" Unixov je Solaris prav
blagodejno fajn OS. Gotovo pa so stvari bistveno slabse urejene kot na
vecini distribucij Linux-a. Noja, mogoce je izjema Slackware. Govorim o
package managementu ipd.

Drugace pa gre za stabilen sistem, ki je pac ze iz temeljev narejen za
*velike* sisteme, zelo je skalabilen (poglej naprimer na kaksnih hudih
masinah *dobro* tece - E10K,...).

Argument o igricah pa ne drzi ravno...komercialnih igric je za Linux se
vedno zelo malo, ceprav morda lahko recemo da je nekaj 10 proti 0
veliko :-) Da o komercialnih programih (baze podatkov, CAD,...) sploh
ne govorimo. Tu so proprietary Unixi se vedno v prednosti pred Linux-om.

S svojim pisanjem impliciras, da je Linux samo za home use. Ne bi
rekel. Kot ne bi rekel, da Solaris ni za home use. Poznam ljudi, ki ga
uporabljajo doma. Morda ne za tipicne "home use" stvari, ampak tudi jaz
tega ne pocnem (z Linuxom), zato mi je morda to bolj enostavno doumet.

Borut
b at aufbix.org