[LUGOS] SiS 735 & Linux

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Tue Sep 25 23:24:53 CEST 2001

On Tue, 25 Sep 2001, Marko wrote:

> Jaz imam to matično ploąčo. Pod Slack 8.0-kernel 2.4.9 dela čisto lepo, vse
> je delalo tudi s prej, ko sem imel ąe podporo za prejąnjo BX ploąčo zraven.
> Na IDE kontrolerju je Maxtor 17 gb ATA 66 disk, teľav pri boot procesu ni
> bilo.

Pa deluje IDE krmilnik na 66 MHz?
Kaj javi hdparm -t /dev/hdXX (hdXX za tvoj Maxtor)?

Za Promise recimo (in za HPT mislim da velja isto) je potrebno patchat
kernel z Andre Hedrick-ovimi patchi, da res deluje kot ATA-66 oz.
ATA-100. Sicer sem b.p. lahko boot-al, le hitrost (pred patchi) ni bila
prava.

lp,
Ales