[LUGOS] SiS 735 & Linux

Marko marko.hrastelj at kiss.uni-lj.si
Tue Sep 25 21:16:46 CEST 2001

Ales Bardorfer wrote:

> Ali ima morda kdo kaksne izkusnje z maticnimi ploscami, osnovanimi na SiS
> 735 chipsetu pod Linux-om (recimo ECS K7S5A)?
> Kako je s podporo za UDMA-66/100 oz. kateri UDMA kontroleer sploh je v
> SiS 735?

Jaz imam to matično ploąčo. Pod Slack 8.0-kernel 2.4.9 dela čisto lepo, vse
je delalo tudi s prej, ko sem imel ąe podporo za prejąnjo BX ploąčo zraven.
Na IDE kontrolerju je Maxtor 17 gb ATA 66 disk, teľav pri boot procesu ni
bilo.

> Ali je notri kaj njihovega ali kaj bolj znanega kot Promise ali HPT* ?

Poglej si shemo SiS čipseta na sisovi domači strani ali na strani
www.ecs.com.tw
Priročnik, ki ga dobią s plato, ni ravno radodaren z informacijami.

> Skrbi me se integrirani ethernet. Ali morda kdo ve kateri je noter in
> kako je z driverji za Linux?

Če boą kupoval v Sloveniji (verjetno neko podjetje na Ml...) se ti s tem ni
treba obremenjevati, ker imajo različico, ki nima nalotanega ethernernet
priklopa, heh. Za vsak slučaj se pozanimaj prej v trgovini.
Na sploąno poceni in stabilna ploąča.
Upam, da sem kaj pomagal, ker sem odgovoril res zelo na hitro. Poskusi ąe na
slo-tech.
Lp, MH