[LUGOS] SiS 735 & Linux

Marko Hrastelj marko.hrastelj at kiss.uni-lj.si
Wed Sep 26 16:21:01 CEST 2001

Dne torek 25. september 2001 23:24 ste napisali:

> Pa deluje IDE krmilnik na 66 MHz?
Kot vse kaže, ne. Glej spodaj.
> Kaj javi hdparm -t /dev/hdXX (hdXX za tvoj Maxtor)?

/dev/hda3:
 Timing buffered disk reads:  64 MB in 15.81 seconds =  4.05 MB/sec

To je malo pod 33 Mbits. Gledal sem še za patch, samo so le za kernele
do 2.4.7, tako da ne morem dati še drugih rezultatov. Starega kernela
nimam več pri roki, samo po mojih informacijah Mandrake in Redhat
kerneli podpirajo tudi ATA 100, default kernel Slack 8.0 pa ATA 66. Če
bom imel čas, bom ponovno prevedel Slackov priloženi kernel in poskusil
še enkrat izmeriti.

Lp, MH