ppp up at boot

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Mon Oct 22 09:04:10 CEST 2001

Pozdravljeni !

Doma imam dva racunalnika in eden od njiju (Mandrake 8.1) skrbi za ppp
povezavo s sluzbenim omrezjem. ppp sem si nastavil z opcijo "demand", da se
mi povezuje na sluzbeni racunalnik, ki mi potem naredi callback. Stvar
zazenem z ifup ppp0 & in ko prvic kaj uporabljam internet se skripta
dokonca, ppp pa ostane aktiven. Problem nastane, ce zelim ppp dvigniti ze
pri bootu : skripta se nikdar ne konca (jasno, saj ni nobene zahteve) . Kako
bi lahko dvignil ppp pri bootu, ne da bi skripta cakala na dejansko
povezavo? Kako je to reseno pri dial on demand routerjih?

LP, Tomaž Zupan