[LUGOS] ppp up at boot

Bostjan Mercun bostjan at impresija.com
Mon Oct 22 18:06:48 CEST 2001

Zivjo

Tomaz Zupan wrote:

> Pozdravljeni !
>
> Doma imam dva racunalnika in eden od njiju (Mandrake 8.1) skrbi za ppp
> povezavo s sluzbenim omrezjem. ppp sem si nastavil z opcijo "demand", da se
> mi povezuje na sluzbeni racunalnik, ki mi potem naredi callback. Stvar
> zazenem z ifup ppp0 & in ko prvic kaj uporabljam internet se skripta
> dokonca, ppp pa ostane aktiven. Problem nastane, ce zelim ppp dvigniti ze
> pri bootu : skripta se nikdar ne konca (jasno, saj ni nobene zahteve) . Kako
> bi lahko dvignil ppp pri bootu, ne da bi skripta cakala na dejansko
> [...]

Ne vem, ce sem cisto razumel, kaj te muci, ampak ce poganjas on demand
dialing, potem mora pppd laufat v ozadju, ker mora biti vedno pognan. Ce
bos pognal pppd v ozadju, potem se bo skripta tam nadaljevala, kjer se
ti zdaj ustavi. Poglej v "man pppd". Mislim, da je opcija nekaj takega
kot "detach".

A sem vsaj priblizno zadel?

lp

		Bostjan