[LUGOS] remote syslog

Roman Novak roman.novak at fov.uni-mb.si
Mon Oct 22 12:48:47 CEST 2001

Pozdrav.

Torej, ce sem te prav razumel: imas syslogd server, na katerega klient
posilja loge in bi rad, da se ti ta log od klienta pise v npr.
/var/log/klient.

Ce je tako, potem moras na klientu nastimat IP cifro od serverja, log level
(npr. debug) in facility (npr. local1).
Na serverju pa moras imeti syslogd pognan s parametrom -r, v syslog.conf pa
dodano vrstico:
local1.*                                        /var/log/klient.log

Pozoren moras biti tudi na to, da na zacetku syslog.conf preprecis pisanje v
/usr/adm/messages.
Spodaj imas primer syslog.conf datoteke.

Roman
**************************
# /etc/syslog.conf

#V teh vrsticah je onemogoceno logiranje logov s klienta, ki uporablja
local1 facility,
# v standardne datoteke za loge(to naredi tisti ;local1.none)

*.=info;*.=notice;local1.none                           /usr/adm/messages
*.=debug;local1.none                            /usr/adm/debug
*.err                                           /usr/adm/syslog
#Vrstica za logiranje logov od klienta
local1.*                                        /var/log/klient.log

From: Jerko Bostjan <Bostjan.Jerko at skb.si>
Subject: [LUGOS] remote syslog