Mail (off site users), antivirus, ...

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Oct 12 14:13:19 CEST 2001

Pozdravljeni,

rad bi postavil mail server (SMTP, POP3, IMAP in po moznosti se IMAPs in
POP3s), kjer NEBI imel userjev v /etc/password.

Zanimajo me priporocila, izkusnje, napotki,...

Razmisljal sem o kombinaciji Postfix+Amavis(sophos Sweep)+Cyrus_IMAP+MySQL
, vendar se mi pojavi nekaj vprasanj na katera se nisem nasel odgovora (no
moram priznat da nisem prebral se VSE dokumentacije od teh paketov, vendar
sem precej bral):
- se da uporabljati pri taki zasnovi kaksen VACATION (ko dolocen uporabnik
gre na dopust, bi preko recimo ene forme na www napisal sporocilo, ki bi
se shranlo recimo v SQL in ko bi dobil mail, bi na mail avtomatsko
odgovorilo z napisanim sporocilom)?
- kako je z forward-om (se da uporabit podoben pristop kot zgoraj, da bi
user preko www nekam nekaj napisal, od takrat naprej pa bi se VES mail
premikal na forward lokacijo)?
- na kakem nivoju je SMTP avtentikacija (torej da preden posilja preko
enega serverja, da se mora avtenticirat gor << POP_before_SMTP odpade)?
- je sploh mozno vse stvari (userje, passworde, cela imena in cele
e-maile - torej tisto s cimer bi se rewritali e-mail adrese iz katerih
posiljajo userji, VSE shranit in delat iz MySQLa
- kako je z Black Listo << tisti hosti iz katerih naj nebi server
sprejemal mail
- obstaja kaka ZE NAREJENA spam zascita ali kaj podobnega?

Kaksen nasvet - naj grem v kombinacijo Postfix+Cyrus ali v kaj drugega
(argumenti za in proti)?

Hvala in se enkrat lp,
Dezo