Samba vprasanje???

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Oct 12 14:03:23 CEST 2001

Pozdravljeni,

kaj kdo ve kako bi se dalo dopovedat Win2k (ali pa sambi), da naj ne
shranjuje popolnega profila na SAMBA server (skonfiguriran kot domain
controler) << recimo nebi rad posnel gor vsebine start menija, kajti ce se
potem logiram iz Win9x masine se mi ikonce oz. stvari v Startu ne
sklicujejo na pravilne datoteke na disku. V bistvu bi rad da se mi na
server shrani SAMO favorites od IE, outlook express nastavitve in mogoce
vsebina desktopa (kaksen My Documents)?

No ce se to na da, kako pa bi lahko sploh izkljucil profiles na Win2k, ce
bi zelel da na Win9x se dela???

Kako prepricam Win2k, da naj mi ob loginu ne poveze disk L: kot home disk
na SAMBA serverju?

Hvala in lp,
Dezo