[LUGOS] Mail (off site users), antivirus, ...

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Sun Oct 14 23:44:01 CEST 2001

Damir Dezeljin wrote:

> Pozdravljeni,
>
> rad bi postavil mail server (SMTP, POP3, IMAP in po moznosti se IMAPs in
> POP3s), kjer NEBI imel userjev v /etc/password.
>
> Zanimajo me priporocila, izkusnje, napotki,...
>
> Razmisljal sem o kombinaciji Postfix+Amavis(sophos Sweep)+Cyrus_IMAP+MySQL

Dobra kombinacija.

> , vendar se mi pojavi nekaj vprasanj na katera se nisem nasel odgovora (no
> moram priznat da nisem prebral se VSE dokumentacije od teh paketov, vendar
> sem precej bral):
> - se da uporabljati pri taki zasnovi kaksen VACATION (ko dolocen uporabnik
> gre na dopust, bi preko recimo ene forme na www napisal sporocilo, ki bi
> se shranlo recimo v SQL in ko bi dobil mail, bi na mail avtomatsko
> odgovorilo z napisanim sporocilom)?

Da. Sieve je magicna beseda.

Sicer pa, ce si prebral Cyrus navodila, zadeva deluje tudi z ACLi in lahko
nastavljas, da ima en user dostop do podmape ali kar INBOXa drugega userja in
lahko bere maile od tam.

> - kako je z forward-om (se da uporabit podoben pristop kot zgoraj, da bi
> user preko www nekam nekaj napisal, od takrat naprej pa bi se VES mail
> premikal na forward lokacijo)?

Sieve.

> - na kakem nivoju je SMTP avtentikacija (torej da preden posilja preko
> enega serverja, da se mora avtenticirat gor << POP_before_SMTP odpade)?

Je mozno. Cyrus moras malo prilagoditi.
Iz FreeBSD portsov:
Port:   drac-1.11_1
Info:   Dynamic Relay Authorization Control, a pop-before-smtp implementation
Maint:  anders at fix.no
Index:  mail

> - je sploh mozno vse stvari (userje, passworde, cela imena in cele
> e-maile - torej tisto s cimer bi se rewritali e-mail adrese iz katerih
> posiljajo userji, VSE shranit in delat iz MySQLa

?? Da se narediti Cyrus userje / bazo v MySQLu z nekaj truda.

> - kako je z Black Listo << tisti hosti iz katerih naj nebi server
> sprejemal mail

Man Postfix.
relay_domains =
mynetworks =

> - obstaja kaka ZE NAREJENA spam zascita ali kaj podobnega?

Postfix & RBL. Vendar je zadeva po novem placljiva.
#maps_rbl_domains =

> Kaksen nasvet - naj grem v kombinacijo Postfix+Cyrus ali v kaj drugega
> (argumenti za in proti)?

Precej diskusij je bilo ze na to temo, dosti je tudi na Cyrus ter WU-IMAP
straneh...

Cuk