[LUGOS] wildwildcard BIND8 nastavitve

Borut Mrak b at aufbix.org
Sat Nov 3 13:25:06 CET 2001

On Friday 02 November 2001 20:31, Rok Krulec wrote:
> Imam 1000 domen, ki kazejo na moj server, za vse pa imam v hosts
> recordu POPOLNOMA identicne nastavitve. Zakaj bi torej imel 1000
> hosts datotek in 1000 named.conf entryev, ce se to lahko naprimer s
> kaksnim magic wildcardom kje napravi.

Ni ti treba imeti 1000 zone datotek, imeti pa moras (pri bindu zaenkrat
kolikor vem ne gre drugace) 1000 vnosov v named.conf, ki izgledajo
nekako takole:

zone "domena.si" {
  file "generic.zone";
  allow-transfer ...
};

Ce hoces avtomatizacijo lahko tole zgoraj itak napises v eni vrstici,
da je lazje.

in v generic.zone:

$TTL    3H
@               IN      SOA     ns.krulec.net. rok.fpp.edu. (
                2001110300
                8H
                2H
                1W
                3H      )

                IN      NS      ns.krulec.
                IN      NS      ns2.krulec.

                IN      MX      20      mail.krulec.
                IN      MX      30      mxbackup.krulec.

localhost       IN      A       127.0.0.1

www             IN      CNAME   hosting.krulec.

Kot vidis ni nikjer v zone filetku omenjeno celo ime domene, zato ga
lahko uporabis za vse svoje domene. Sekundarec bo sicer prenesel vsako
posebej, ampak to ni kaksen resen problem...

Ce bi se rad popolnoma znebil administracije in preprical bind, da za
*vsak* A record odgovori z istim IP-jem, potem to skoraj gotovo ne bo
slo brez popravljanja sourca...ampak jaz ti tega ne priporocam.

Mimogrede, ima kdo kaksno skripto, ki bi preko whois-a preverila vse
domene (ali pa samo eno) na dolocenem name serverju, ce se name
serverji ujemajo?

Borut
b at aufbix.org