[LUGOS] Scripting izziv: Multiline field replacer: replace.sh

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Fri Nov 2 21:06:09 CET 2001

On Wed, Oct 31, 2001 at 01:28:47AM +0100, Rok Krulec wrote:

> nekoc sem imel problem kako iz httpd.conf odstraniti vecvrsticni zapis za
> dolocen VirtualHost (Rezultat je bil en pameten response Stojana
> Rancica=awk), danes sem imel problem, kako v 500 HTML datotekah
> zamenjat tocno doloceno vecvrsticno HTML kodo, ki se pojavi v vseh
> datotekah, z drugo HTML kodo.
>
> Ker sem udarjen na bash in na klasicna UniX orodja sem poskusal to
> realizirati na ta nacin.
>
> Rezultat prilagam v 380 bytnem attachmentu, ki upam, da mi ga ne zamerite.
> Kljub temu, da sem uspesno sklobasal mojih 500 HTML datotek, bi rad slisal
> [...]

Ce ne najde  END_TOKEN po BEGIN_TOKEN uporabi blok od BEGIN_TOKEN
do konca datoteke.

Sem napisal se eno razlicico ki uporablja sed za prelom vrstice,
glede zamenjave bloka je pa isto, se vedno bug
------------------------------------
#!/bin/sh

sed -e "s/\($1\)\|\($2\)/\\
&\\
/g" |
sed -e  "/$1/,/$2/c\\" -e "$3"

> fromdos|sed "s/${1}/
/g"|tr "
" "\n"|

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver